söndag 21 september 2008

Rest in peace to a Donna


Sitter här hemma. I Älvdalen. faktiskt.
Idag är jag inte tvspels bakis.
I Fredags spelade jag Rock Band mellan 18.00-20.00.Sen började jag 21.00 till 01.00. Så de vart några timmar. Så på lördagen var jag tidigt uppe som vanligt och jag var bakis. haha. fy tusan vad dåligt jag mådde. Ont i huvudet och allmänt seg hela dagen.
Jag var tv-spels bakis.
Trummor är värst att spela kan jag meddela.Gitarren är bättre och sången är lättast för mig.
och folk säger att jag inte kan sjunga.
58.000p på HARD(!!) på Tokio Hotel-Moonson eller hur de stavas.
Så 69.000 på Medium samma låt.
Suck on that!
och igår kväll vart de inge spelande för mig.
Petters kompisar var här och spelade hela kvällen. Så satt och kollade på dem fram till 12 eller något.
Jo...
Idag åker jag till Leksand igen. Runt 4 tror jag. Ska få skjuts av petter:)
Annars hade jag åkt tidigare men att åka bil är väl alltid bättre.

Inga kommentarer: