onsdag 17 september 2008

old adventures of old me

Sitter här och gör ingenting.
Hade servering i skolan idag.
Jag o Mattias blev fasst med HR3.orna Var inte så dåligt som jag trodde de skulle vara.
Var lite snorkiga bara när dom tyckte att jag skulle ta besticken med händerna fulla. fuck you guys.Sammasak när dom tyckte att jag tog av tallrikarna fel ''för de ser tungt ut''.
Men om de hade varit jobbigt att ta dom så så hade jag inte gjort de.
Så de så!


Och nu lägger jag in bilderna från min helgs äventyr.

Hål i korgen efter antingen stänkskydd eller styre från Fridas cykel.
Sen mitt as snygga lilla skrapis på knäet Är mer upp rivet nu, har kliat på de.. Men Blåmärkerna fick jag ingen bra bild på.


Har inte så mycket mer att skriva.
och jag mår dåligt.





Du är en dålig person.

Inga kommentarer: