söndag 14 september 2008

Just live your life

Tänkte skriva av mig lite innan jag går jag kryper ner i kojjan:)
Igår var de fest.
Började hemma hos min kompis och hennes kompis var där. Lyssnade på musik och kollade typ på youtube.
Sen när vi cyklade iväg och kom till lekandsbron brukar vi ALLTID svänga raktfram och inte över vägen.
Men igår skulle vi visst svänga. Men de trodde inte jag så kom tjusande förbi i högfart på min cykel och märker att frida börjar svänga. Rackans också.
Så vi välter. Men fridas kompis hinnar hoppa av och ser oss välta. Först jag och sen frida.
Frida studsar undan för att inte hamna på mig och jag hamnar på backen. Gjorde inte så ont, var mest roligt.
Strumpbyxan fick ett hål och råkade visst repa jackan litegrann.
Och jag hade frida och hennes kompis dricka i min cykelkorg så hennes kompis vart orolig för de.
Förövrigt gick de hål i korgen och mitt styre vart snett. men de rakade jag till.
Fridas sak ovanför hjulet(stänkskyddet) vart snett och krokigt.
Men annars var de jag som vart mest skadad men blåmärke på knä och lår och skrapsår på knät. Återkommer med bilder på de.

Sen hem till någon. Satt där ett tag. Sen cyklade jag vidare till Angelica själv.De andra kom efter sen.
Sjöng Singstar. Jag vann för första gången i mitt liv på KT Tunstall - Suddenly I see (introt i Djävulen bär prada-filmen)
Men de var rätt dött annars.Sen skulle alla andra dra. och du skulle de typ bara vara 4 kvar så då for vi två sista också hem.
Cyklade hem själv i mörkret. Pratade med min andra frida i telefon ett tag. Tur som jag har hade jag tagit med ficklampa!!
Mörkrädd som jag är.

Tycker de va lite dåligt att bara dra så där. Man ska säga hejdå och sånt. Men men. De gick ju bra att cykla själv också.

Idag var de något bra på tv som Hål i Väggen.
Linda Rosing,Bobby och Alex i blåa lagen.
Felix Herngren,Björn och Henrik i röda.
Fytusan vad jag skrattade. Har inte skrattat så mycket till tv på länge.
Lätt värt att se nästa söndag också.
Måste kolla om de finns på Youtube imorron:)

Puss kram o nyp i stjärten!

Inga kommentarer: