fredag 28 oktober 2011

Veckan

Jobbat mest hela veckan, eller jag har faktiskt inte gjort något annat. Är tillbaka i mina gamla vanor med att jobba runt 11tim per dag. Längtar till nästa vecka haha. Julie (städerskan) är tillbaka också.
  Så har jag haft ett finger med i spelet att sparka trädgårdsmästaren. haha. Eller inte så kul kanske. Men har vart problem innan med honom så pratade han med mig i tisdags och jag berättade för Tracy vad han hade sagt då jag inte kände mig så bekväm i det han sa så tydligen var det droppen för nu är han sparkad, eller som han uttryckte det: han sa upp sig och sparkade dom inte tvärtom...knasig man, tydligen använder han droger en hel del också.
  Hur som helst så kommer de någon ny förhoppnigsvis. Jag tänker Desperate Housewife ny. En ung en.

Igår tog jag med killarna till the pavilion så vi badade ungefär 2tim vilket tog på krafterna för oss alla tre. Så har vi gjort pumpor och allt. Tror att vi fått in allt som en Half Term ska ha: Bowling, Bad, Bio, Fishers Farm och allt sånt där barn tycker om. Dock inte Flying Fortress men de tar vi på jullovet om ungefär en månad istället. Japp, från 9dec - 9jan har Dorset House jullov. Galet jobbigt men det tar vi då.

För er som väntar tåligt om hur huset och gården ser ut kan jag glädja er med att det troligen kommer i helgen. Så ska jag höra med Tracy om jag får lägga upp bilder på pojkarna också!


Inga kommentarer: