tisdag 25 oktober 2011

Helgen

Haft en ganska fartfylld helg. Började med att jag och Miisa planderade att åka till Thursdays men vart uppringd av Michael och plockade upp Hannah och han runt 01.30 (yes, på natten).
Hittade en parkering där de var gratis.
  Går in på Digital för att sen inse att dom såklart inte tar kort (va fan..) och Michael och jag har såklart inga kontanter så vi lämnar Miisa och Hannah som går in och vi springer upp till bankomaten andra sidan vägen som visar sig vara slut på pengar. Går till nästa och likadant där.
Så vi får gå på en promenad på minst 15min innan vi hittar en.
Kommer ner till Digital 02.10. Där visar de sig att vi kommer inte in, även fast dom kände igen oss och dom visste att våra kompisar var där inne. Så vi hittar en liten klubb kallad The Tube. HELT RANDOM! Drar några jägershots och någon konstig öl. Antar att The Tube kommer ifrån att det såg ut som en liten tunnelbanestation med en discokula. Inte min smak av musik men vi kör väl på.
Runt 03.30 får vi tag på Hannah som är ensam och rosenrasande, Miisa är i vattnet och hon skriker på mig i telefon, Jag är som vanligt chill och försöker förklara att Michael är på väg om hon bara säger vart hon är. Dom hittar varandra och kommer tillbaka. Då har jag hittat en kille från London, sen en tjej som lånar min telefon och är för full för att texta så jag får skicka iväg ett text åt henne. "Hi it's Deepa, it's not my phone i'm at the tube" ungefär.
   Sen kommer Scott, en barägare som kommer ifrån London, bott i Ibiza i 3-4år och nu äger en bar/pub i Brighton kallad The Rose Hill. Så vi hamnar där och kastar pil och har allmänt kul...Vart lite sent kanske men man är bara ung en gång!

Jobbade lördag, sen hade vi en allmän häng kväll, the rising sun, the white horse, Mcdonalds i Arundel, träffade 4 pojkar från Storrington, Littlehampton Tesco sen hem.

Rugby World Cup söndag morron. Hejjade på Frankrike men tyvärr tog Nya Zeeland dom med 8-7. Där rök min kostym till Halloween! Kan inte klä ut mig till en förlorare.
  Åkte hem och sov 2tim. Hannah och jag drog ner till Brighton Marina för Pizza Hut, Footloose på bio, Milkshake på McD, tog Buss nr 7 runt Brighton på 1tim ungefär och kom hem runt 9, duschade och slocknade i sängen 9.40

Måndag så hamnade jag hemma hos Hannah och kollade på Love Actually och pratade med hennes tyska vän Tobias Kersten på Skype. Eller nä, jag ska några tyska ord som jag kommer ihåg. Som "Viso" "Ich Heisse" "Es is Windig" "I liebe pferden" och lite strunt. Sen kollade vi på One Tree Hill och jag inser att jag tappat det totalt. Måste se om senaste säsongen för nu har dom mera barn och dom får barn, vissa är gifta och vissa har tappat det totalt. Så mycket att göra och så lite tid.

Idag kan jag iallafall säga att jag jobbat non stop 8 till 7. Frukost, skate park, gjort pumpkinhead, lunch, Tracy tog dom till Fishers Farm, jag städade alla rum, dom kom hem, pysslade, middag, bathtime och sist strykning. Så kom inte och säga att jag har det slappt!

Inga kommentarer: