måndag 10 oktober 2011

Måndag

Tror att jag gick och handlade min födelsedags present idag. Eftersom jag hade världens sämsta födelsedag iår (gick och shoppade presenter till andra människor och gick sedan på bio själv) så lyxade jag till det och köpte, yes öppna öronen för ni kommer inte att tro det, golf klubbor idag!!!
haha, en järn 7a och en putter för sammanlagt £30. En ny putter och en använd 7a. Inte illa handlat. Sen drog jag till med ett par byxor och en Lyle & Scott tröja som vart lite dyr men om man inte är bra på sporten så kan man väl iallafall se bra ut.
  Så imorron går jag och James ut och spelar 9håls banan i West Chiltington. Blir intressant att se eftersom senaste gången klådde jag honom.

Annars har jag varit och ridit på min lediga dag. Var nära på att trilla av två gånger då han vart vettskrämd av en grind som låg ner och något annat undertiden vi travade. Knasiga häst. Men vi överlevde.
  Hade sen lunch på the white horse innan jag åkte ner till Shoreham och shoppade loss. Fyllde även upp bilen med den billigaste bensinen jag sett sedan jag flyttade till det här landet. £1.33/litern vilket jag hyllade och fyllde upp.

2 kommentarer:

Jurrej sa...

ja du.....fått pengar igen ?
Ta det lungt med dom

anki sa...

"Not date no.."
hahahahah