fredag 26 augusti 2011

Fredag

Jaha så mycket skrivade vart det igår. Nu sitter jag iallafall i en kokhet lägenhet i Vallentuna hos min farfar. Det är så varmt att jag tror jag dör snart. Det är nog så att jag är nog i klimakteriet iallafall.
  Åker tillbaka till England på tisdag. Så spenderar mina sista dagar här. Sa hejdå till min bästa Caroline igår kväll. Pettan och Mormor idag. Sen vart de inte så mycket mer vänliga utbytande där uppe i Dalarna.

Vad har hänt iallafall då, Det har varit Beachvolleyboll turnering vilket jag agerade hämta-lunch-tjej åt Petter Ida och dom där. Jajamän, Petter och Ida går under benämningen Petter Ida eller Ida Petter. Det är höjden av relation, att få dubbelnamn. Frida har varit i Älvdalen, stekt pannkakor, inte ridit, klippt håret, åkt kanot, fiskat en sväng och besökt mormor ungefär varje dag på den dagliga dosen bullar och kakor. Jag har aldrig haft en mor/far förälder i samma by när jag varit liten så jag har aldrig haft det där gå hem till mormor och druckit saft och bullar. Så tog igen allt på två veckor istället. Hej Bullmage! Nu blir förhoppningsvis svält.

Nu vart toaletten ledigt så nu ska jag svalka av mig och gå och sova.
  See you on the other side!

Inga kommentarer: