torsdag 4 augusti 2011

chateau de Papworth

Yes, idag checkade jag in på chateau de Papworth for the weekend. Gjorde alltså min sista dag hos familjen Harvey. Fast igentligen kändes det mer som min sista dag var i Tisdags då jag gjorde som mest med barnen då och igår hade jag dom bara fram till kl 1 och sen städade jag huset.
   Så idag städade jag mitt rum och packade ihop allt, städade bilen och sa hejdå till mitt liv där efter 8-9 månader. Det fantastiska är att min stora svarta resväska är proppad och väger endast 22kg. Och då ska jag ändå slänga saker och lämna kvar min snuggie här. Det bådar gott!
  Det har varit upp och ner här men jag ångrar ingenting. Jag har vuxit så otroligt under det här halvåret. Ska skriva lite mer om de senare under helgen.
   Halvligger i min säng i Pulborough under Wills tak. Kom hit kanske 5.45pm och la mig framför tvn på en gång. Somnade till The Hills och vaknade när Will kom instormande (rätta mig om det är fel, har försökt få ihop det några gånger om det är in stormande eller instormande) kl 7. Så vi degade där ett tag innan vi tog en roommate drink på puben. Så nu ska jag sova och ta sovmorron imorron.

Inga kommentarer: