lördag 3 april 2010

Hm

När jag la in videon så orkade jag helt enkelt inte fixa så den anpassade sig till fönstret för mitt internet helt enkelt hade kuckat ur.
Men nu har det gått några dagar och jag har formaterat om den. Mmm. Jag faktiskt. För det var visst jag som skrivit in ett lösenord med ledtråden 'Det Vanliga'. Inte pappa som jag trodde. Men jag har verkligen inget minne av det. Tror att det faktiskt vart det lösenordet jag först skrev in i datorn så där när man loggar in. Det är min teori iallafall.
Annar händer inte fötter så mycket.
Åker till Spanien snart. Petter beräknas komma inom dom närmaste 40 minutrarna. Ska börja äta frukost.
För övrigt. Funderar på att om min blogg 'Inte min del av dalarna' ganska klyftigt tycker jag...

Igår gjorde jag även Angelicas födelsedagstårta som jag planerat i 3 månader ungefär. Lyckad. Mycket chocklad. Precis som hon ville ha det. Vart mycket över. Åk till Ankilicious place if You want some.

...Men inte lika klyftig som en Apelsin.

Inga kommentarer: