onsdag 28 april 2010

åh

Köpte hem VeckoRevyn idag så fick man ett solpuder med. Vilket är bra att ha ibland.
Så när jag tog ut den från lilla plastpåsen och skulle lägga den där jag har alla andra små
burkar så vad tror ni inte händer? Jo såklart tappar jag den och allt går sönder som allt annat packat puder man har, trist.
Annars har jag varit hos Stelpan. Även fast det regnade, tömkörde och lite sånt. Upptäckte att hon hade lite träningsvärk i magen efter alla sidvärtsrörelser jag tvingar henne att göra, så tog det
lugnt idag. Jag tränar ju inte till Beach 2010. Däremot tvingar jag min häst att bli vältränad och den tillbaka till den biff hon var innan Sälen. Tur att hon är lite av en träningsnarkoman då. Nog för att hon och jag är lika så är vi jätte olika till det sättet.

Inga kommentarer: