lördag 17 april 2010

16 April

Min dag var det igår. Eller, det vart med föräldrarnas. Kommer till det sen. Vaknade och kom inte ihåg vad det var för dag. Utan det var 30min senare när jag åt frukost och kollade på Vakna med The Voice jag kom på det. Kilade iväg till skolan och hade oss. Föräldra middag stog på schemat och eftersom jag inte gjort salmonellaprovet så stog jag i baren. Har lärt mig gjort espresso som jag fått beröm över. Mamma och Pappa fick espresso on the house. Det lönar sig att känna bartentern. Även Karl berömmde den.
Fick även höra att jag var stilig i min svarta skjorta,väst och byxor och lite färgad hy. Då vart jag glad.
Fick ett sms ifrån Susanna inatt också:
OMG Julia!!! Detta är fan värt att bli väckt för!!! Jag har festat med Leksands hockeylag!Shit.

Det tyckte jag var roligt.Däremot var smset som kom efteråt var roligare. Men det var lite långt så jag orkar inte skriva in. Innehåller en dyster David Åslin och en puckad Sushi.
Roligt.
Så iår fick jag ingen födelsedag. Lite trist men fick ju en fin födelsedagspresent iallafall och de var ju Spanien resan. Jag är inte bitter.

Inga kommentarer: