torsdag 29 april 2010

19 år

När jag precis stog och borstade tänderna så kom jag på en lustig sak.
Jag har fortfarande inte "firat"min födelsedag den 16 April. De jag gjorde var att äta mat med Mamma och Pappa (kanske Petter var med. Är inte säker) och åt glass till Lost med mamma och pappa på kvällen.
Inget fel med det. Jag tycker om de alla; glass, mama, papa och Lost.
Men det är som när jag pratade med Petter om det för någon vecka sen och beklagade mig om det.
Det är inget speciellt att fylla år längre. Visst, 19 år är en värdelös ålder. Men känner inget för 20 heller. Gå på systemet när man vill(om det är öppet) men inget mer med det.
Jag älskar min födelsedag. Men så länge ingen vill fira den med mig är det inget speciellt, inge roligt. Skit trist! Jag ska fan ta och köpa mig något fint och se det som en present till mig. En försenad bara.
Ska börja fundera ut en julklapp också...

Inga kommentarer: