onsdag 23 december 2009

Tisdag

Skrev ett inlägg som inte kom med igår. Internet stängde av sig och jag orkade inte starta om.
Men idag Onsdag så åker jag till Storstaden igen..
Tisdag 22/12
Imorse...eller kanske vi 4:00 så vaknade jag och hade jätte ont i tänderna (var och spände nedre tänderna och håller på att dra fram dom nu hos trandregleringen i går)
Jag vet att jag gick upp och tog ettvärkpiller. Tror också att jag gick och la mig.
Antingen drömde jag om Kissie eller så tänkte jag på henne ett tag och när hon skrev inlägg och lite sånt. Vet inte riktigt vad jag gjorde.
Fick för mig att jag inte kunde sova så jag gick upp. Tog Harry Potter och de vises sten (5:00) och gick och la mig på soffan och läste. Slutade lästa någonstanns mellan 6:00 och 6:30. Sov och sov fram till 10:02 ungefär. Nästan rekord för mig. Men eftersom jag var vaken 1½tim så räknas de inte.
Sen var jag vaken och kollade på 90210 och The Vampire Diaries.
Men de är iallafall något jag tycker är trevligt. Kunna vakna, läsa och sen sova igen.
De är mysigt!

Sen har jag klätt julgranen, slått in de allra sista paketen och kollat på Surviving Christmas.

Inga kommentarer: