söndag 6 december 2009

Söndag

Åkte hem i lördags.
Att de är alltid lika skönt att komma hem.
Inte för att ligga i soffan och slöa utan bara att vara där.
Kollade faktiskt inte på tv någon gång.
Kanske var de för att jag kom hem 17.30 och åt och åkte ner till petter, puk och ida och kollade in hur långt dom kommit med lägenheten. Börjar likna något nu.. enligt facebook, så är de redo att flytta in. Var väl där ett tag och kollade in och pratade.
Sen var de bara hem och in i duschen och sova.
Hade liten sovmorron och började halv 8. Så kvart över 6 vaknade jag och körde iväg till Mora kvart i 7. Åkte min älskade lilla ferrarri. Länge sen nu. Lätt styrd och lätt växel. Kan man inte göra något annat än att älska den?!
Jobbade fram till halv 2.
Åkte direkt till leksand. Glömde säga hejdå till mamma och pappa. och jag får sån sjukt dåligt samvete när jag inte gör något jag brukar..
De är jätte jobbigt. Jag är en ganska envis och lite sån person men jag har världens dåligaste samvete. Går verkligen in i en depression ibland. :(
Är inne i en sån period just nu också. Vill inte göra något. Vill inte gå ut eller nått.
Hade projekt direkt när jag kom till leksand. Sen one tree hill och gossip girl.
Får jätte dåligt samvete för att jag inte är hos stela heller.
har inte ridit på jätte många dagar. Just för att de är mörkt. Har ju projekt varje eftermiddan och jag törs inte rida när de är mörkt.
Usch vad jobbigt de är.
Saknar henne.


sluta tjata, jag orkar inte mer. jag förstår inte att ni inte kan se de. jag vet inte vad jag ska göra.

Inga kommentarer: