tisdag 8 december 2009

Tisdag

Idag vart jag sjuk.
Hatar att vara sjuk just nu.
De är liksom 1½ vecka kvar av skolan den här termin. Jag kan väl bli sjuk över jul/nyår som alla andra år har varit de senaste 3 åren typ.
För jag tänker verkligen inte missa 1 dag i skolan.
Kollade på mitt frånvaro papper inne hos Cattis här om dagen. och de var Cleant! Endast röda streck där lärarna inte rappoterat.
Så jag har inte missat en enda skoldag den här termin. Och jag ska inte missa nästa heller.
och jag ska klara de. Lika mycket som jag ska ha 200kr utav Anki.
Tänka sig. Varit i skolan varenda skol dag. Helt otrolig jag är.
Och vad kommer jag att få utav de? Ingenting. De är ju just snyggt.
Ska tvinga Cattis att skriva ett intyg att jag har gjort de så har jag något att styla med. Ett diplom eller så.

För varför ska man igentligen ha prickfri närvaro? Man får ju inget av de?
men men. Ska sträva efter de.
har precis blivit färdig med Uppland även fasst jag inte är färdig eller så. Har inte all info här. Men massa effekter är de.
Men nu måste jag äta piller och sova.
kan. inte. bli. sjuk!

Inga kommentarer: