fredag 18 december 2009

Fredag


De vart en sen middag idag. Hittade inget att äta så de fick bli SuperDuperShysstTomtepasta jag gick i typ julklapps present förra året.
Även fasst jag inte har tröttnat på gröt eller skinka.
Så hade jag även en utav mina två ekologiska ketchupar. Just de..Jag har två stycken ketchupar.
Bra att ha sak.
Orkar inte skriva om Sälen idag heller. Ska fixa bilderna så kommer ett inlägg.

Har setat och kollat på Bride Wars. Har haft den ett tag. Ända sen jag och Linnea var i Barkaby någon gång i september eller något.
Älskar klänningarna där i.
Blir hur som helst Borlänge imorron och köpa fler julklappar.
Usch vad hemskt. har ätit gröt i 2 veckor nästan och har fortfarande inte råd med mat eller något.
Blir nog så att jag åker hem imorron eller söndag.

Inga kommentarer: