lördag 20 december 2008

TotaltDissad

Jo. Jag har dissat Lars Kristers ända tills nu.
Hade dissat de idag också men pappa vill ju kolla. Jag hade nog hellre kollat på Harry Potter och Fången från Azkaban. faktiskt.
Snälla Älvdalen,Hata mig ej.
haha.
De är helt otroligt.

Har varit inne i Uppsala idag. Handlade min tröja på Gina.Fick äntligen min påse ;P
Var ju i Borlänge för att få en påse så fick lov att gå in och köpa något för att få en. Men nej,Fick en vanlig tråkig en. Men i kära Uppsala så fick jag en:)<3>


Hur som helst.Hittade en fin julklapp till Linnea.


Så hittade jag en inte alltför dyr väska. Men lite för dyr för min plånbok just nu. Ska nog hitta en på mellandags rean.
På Stadium hittade jag den. En Fred Perry väska helt jädra undebar. Den hade jag kunnat ha som skolväska typ.

Den har även axelrem.
mmm.I Like It.
Sen hittade jag inte så mycket mer.
Har typ en julklapp kvar. Ett par senilsnören skulle vara bra att ha till de.:/
Aja. vet inte riktigt vad jag ska göra.
Imorron är de iaf våran sista dag.

Idag den 20/12 så har min häst(Stelpa) gått och gått i hagen i 365 dagar. Helt otroligt. Jag vill rida!

Inga kommentarer: