tisdag 23 december 2008

Nu blev de klippt

Jo. Klippt är de alltid.
Carro var här och klippte mitt hår idag:)
Vart jätte jätte fint. Har längtat efter mitt gammla hår och nu är de här. Uppklippt(ordentligt) och tunnat ut de. Så nu är de inte alls lika tjockt längre.
Vart jätte jätte bra!
Hur som helst..Ska nog börja packa nu.
Åker ju ner till stockholm igen ikväll. Har laddat in datorn me lite att kolla på,Päron till pappa firar jul(min absoluta favorit jul film),nytt gossip girl avsnitt,mysteriet på greveholm.
Sen lär jag ju sova rätt mycket som vanligt.
De går knappt att hålla sig vaken i en bil när de åker.
:)
I morron är de julafton.Känns inte som de. Men så säger man ju varje år. MYYYSIGT!!
Jag älskar verkligen Julen. Mamma kom på igår att de är nog därför jag heter JULia:P
haha.

Men men. Hörs imorron!

Och efter all småsnack jag fick efter mitt förra inlägg.Jag dissar inte allt. Jag tycker att de är roligt att Lars Kristers vann. Men alltså. Jag kollade inte på Dansbandskampen. Men jag tycker ju de är roligt iallafall! :)

Inga kommentarer: