tisdag 2 december 2008

Flashing lights

Sitter här och laddar min mobil genom datorn.
Såklart glömde jag min laddare hemma i helgen så får försöka ladda genom datorn och den sladden. Går inte så bra. Men jaja.

På Fredag åker jag ner till skokloster igen.
Äntligen ska jag träffa mina favoriter.
Tar tåget ner till uppsala sen ska jag hitta alla olika bussar :/
Blir kissnödig av att bara tänka på de.

Känner mig lite dålig. Har ont i huvudet. Ska nog kolla på något Gossip Girl avsnitt och sova sen.

Jag<3min säng


Dagens Youtube


Bara så ni vet. Jag gillar inte alls Johan Palm. Förstår inte vad han gjorde i Idol.
Skrek i de flesta låtarna,målbrottet,Förstörde mina favorit låtar också.
Fick lov att byta kanal när han sjöng Viva la Vida i den första finalen.
men den här videon är bara för patetisk.
Shit alltså.

Inga kommentarer: