torsdag 25 december 2008

Have your self a merry little christmas

Sitter nere i storstaden nu.
Kollar på Lilla sjöjungfrun på Disney Channel.
Tänk, När man var liten ville man vara med i alla disney filmer,Man ville vara sjöjungfru,lejon i lejonkungen,fisk i hitta nemo,bästa kompis med Baloo. Men man kan ju inte ljuga och säga att man inte vill vara sjöjungfru ;P

Hade en bra julafton igår i Täby kyrkby.
Började tidigt med maten (Jo,missade Kalle Anka,Men de är så här nere),Satt och åt våran lilla kulting från en ekogård som bara levererar sina små julskinkor till alla stjärnkockar och enda butiken i NK.
Det ni ;P
Ska visst äta den idag också.
Sen vart de såklart Köttbullarna,prinskorven,potatisen,lax,röbetssalladen och allt sånt. Men äter inte så mycket.
Efter lite prat vart de julklappar. Såklart är jag minst och fick flest;P Men de är väl för jag har mina 2 familjer också.
Fick massor. 4 kokböcker(Hemma hos Jamie<3,piece of cake med Leila,desserter och Salt och sommar)presentkort,halsbuk,mössa,ljus,prydnadssaker och lite gott och bladat.
Och presentkort på Ticnet:D
COOOOLDPLAY HEERRE I COME!
Blir 3 biljetter när jag kommer hem om ingen annan ska med(just tell me).
Ida,Petter o jag!(kanske) :) Mysmys.
Men hur som helst. Imorron ska jag och kolla på lite saker och handla lite kanske.
Men snart kommer Täbyfolket så ska väl byta om och lite sånt snabbt. Vill inte missa för mycket på Ariel.

God fortsatt Jul!

Inga kommentarer: