torsdag 18 december 2008

Tidiga morronar

Har gått upp samma tid 2 dagar på raken nu.
Fasst de är bara jag uppe. Sa till pappa att vi skulle åka mellan 7-8 och klockan är 07.02 och han är inte uppe. Aja..Efter julkalendern säger jag till honom. Jag är iaf typ redo att åka iväg.
Ska bara borstatänderna.
Har bestämt att jag ska iaf köra till Leksand. Om jag törs. Så jädra halt lite här och där. Men jag vet aldrig. Jag kanske kör ända ner till Skokloster.
But who knows?
Hur som helst.
Ska bli jätte härligt iaf.
Har fått arbets uppgifter:
'Och om du hinner så kan jag ju göra de och de.'
Mia sa så till mig.'Vet du vad' sa jag då 'Jag fixade de där på en förmiddag före'
De är ju faktiskt hur man proiterar tiden. Inte så mycket vila då utan mer vila sen:)
Så är de ju shopping som de ska handla om också. Kanske. Iaf farmor och farfar.
Men nu hörde jag någon där uppe. Men de mamma. Fel förälder.
men pappa kommer också snart sa hon.


Ses senare,men ingen räknar!

Inga kommentarer: