tisdag 16 december 2008

Alvdalen

Idag åker jag hem.
Tar en liten tur. Är ju ledig imorron.Sen tog jag ledigt Tors-Fre.
Så åker ner till mina hästar igen på torsdag och åker hem söndag.
Sen så blir jag hemma någon dag.
Så åker jag ner till Stockholm igen och blir kvar några dagar.
Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Hursom helst.
Jag är väldigt frenetisk över min säng och när de är bäddat.
HATAR när man är i sängen och de är nybäddat.
Jag är den första som jag sova eller överhuvud taget va i min säng när den är ny.
De är skönt och jag älskarde.
Man får inte gå i den eller något.De är nog något cp i mitt huvud på den fronten. Jag blir nog rätt arg.
Älskar ju sängen när den ny :)
För jag har bäddat ny i sängen nu när jag åker så de är härligt när jag kommer baka i troligen Januari eller något. Myyys!
Så hoppas ingen skitunge eller något är i den ;P

Nu måste jag skynda mig att fixa allt och sen dra till skolan. Börjar 8 tror jag.
Men gör inget om jag är lite sen. Läraren är inte där utan kommer lite senare!


Gomorron på er!

Inga kommentarer: