måndag 3 november 2008

Premiärdagen

Hade då premiär i Lördags. Fame premiär. Hann och orkade inte skriva knappt.
Fy tusan vad härligt de va. När de applåderade och skrattade. Man ryste lite av de.
Men nu är de igång.
Efter 3 månader av repetitioner och ett helt lov av träning fram till sena natten. Nu är de gjort. Nu är de föreställningar Torsdag,fredag och 2 st på lördagar. Och sista veckan är de även på onsdag och en på lördan. De är den 22 November.
Så boka in en föreställning!! (fame-gagnef.se) De går att köpa på Ticnet.
Även jag och mina medarbetande går in på scen en gång varjeföreställning och tackar. Men i Lördags fick vi gå in även en till gång.
Blev tackade utav Janne som är producent och fick en ros utav Gagnef komun.
Även jag fick blommor av stina och Olle. Så om ni ska kolla så kom igång blommor till JULIA

Saknade alla min kompisar hemmifrån där ett tag också. De var lite jobbigt :(


Rosa Rosen + Bukowski nallen från Stina+Olle och röda rosen från Gagnef Kommun
Inte världens bästa bild men den duger. Har finare en och en.
Aja. Kan säga att DalaDemokraten säger att de är PublikSuccé. Och jag säger att ni missar något om ni inte kollar.

Slänger in en dagens youTube

Alltså vem till inte vara tjejen?
Och de är så härligt i början. Tänk att stå där framme och alla applåderar åt den. Man ryser ju för tusan. Att ta in allt de där. Tänk att vara Robbie Williams för den dagen.
Och tjejen sen vid 4.40. Hon ba YES!!
Helt otroligt!

Inga kommentarer: