onsdag 12 november 2008

I can't see straight anymore

Ett morron inlägg.
Ska snart cykla iväg till skolan för att laga mat hela jädra dagen. Skit kuligt.Eller inte.
Har lunch öppet idag. Tycker nästan de är lite roligare med servering.
Beroende på gäster.
Och på måndag ska jag också göra något roligt.
Men de tar vi då:)

Men aja. Ska väl ta och cykla iväg så jag hinner byta om innan.
Igår kom jag nästan för sent.
Gick ut och var på väg att cykla iväg.Kl var kvart i8. (började 8)
Shit jag har glömt hotellpappret..Hoppar cykeln och kutar in i huset och mitt rum. Tar pappret och kutar tillbaka. hoppar på cykeln och drar i väg.
Men kommer för tidigt till skolan. Gick lite för fort men de var väl okej. Kom runt 5 i eller något.


Och igår så halkade jag på golvet i mitt rum och for omkull och slog sönder 1 julgranskula som låg på golvet i ett rör. Och en annan julkula for rakt upp i luften och rakt ner i ansiktet.
Lite komiskt hade de varit om någon hade sett:P

Linnea!! Jag vill veta vad du har köpt åt mig!!!

Inga kommentarer: