tisdag 25 november 2008

Cash Tend


Idag sitter jag i mitt framtida jobb?
Sitter i receptionen på gästis.

Vet inte riktigt hur de ska bli.
De kanske ska starta upp en eftergymnasial utbildning i Ejendals arena med inriktning Event. Sånt som bokar artister och andra evenemang.
Så jag kanske byter helt inriktnig. Men har som sagt något år innan jag behöver bestämma mig om mitt liv.

Men i måndags då.För en vecka sen. Tror jag glömde bort att skriva något.
Jag och min övriga klass(nästan alla) guidade runt alla 9.or ifrån Sammilsdal,Åkerö,Baner,Injön,Rättvik och något mer. Vi gick rund vandring i skolan och visade upp.
Fick kritik också. Jag var flummig.
Men va fan. Om alla skitungar kan lyssna på mig så hade de förstått allt. Några var ju cp barn också. Arg vart jag.
Sjutton också.

Men tycker faktiskt att någon från älvdalen kan komma och göra mig sällskap någon helg eller dagar här i Leksand. :(
Bara Jossan som kommer ibland.

Inga kommentarer: