tisdag 18 november 2008

Grinig?

Om någon säger att jag inte får bo kvar och jag kan ju inte direkt flytta tillbaka till älvdalen när jag går i skola här?
Och då är de ju lika bra att jag blir hemlös?
Skulle inte ni bli griniga då om någon sa något sånt till er? Jo de är klart.
Då är de klart att jag inte vill umgås med den personen just idag kanske.

Åh vad arg jag blir. Så säger dom att den får visst va med och kolla på film men då jävlar blir jag arg. Jag vågar ta i och säga ifrån om jag inte tycker att de är rätt.
Jag är ingen mes.
Jag tar åt mig när folk säger något om mig och vem vill vara med någon som säger dåliga saker om en?
Ibland vill jag bara fara bort här ifrån.



Fick bara lov att skriva av mig.


Jag blir lika arg som killen här!! (haha.. kanske inte?)



Längtar till Stelpa & lill pojken<3

1 kommentar:

Anonym sa...

KOM HEM NU!! måste ses snart:)