onsdag 5 november 2008

Jag ska!!

Sitter här och myser för mig själv med tända ljus!:) mys mys.

Tänkte berätta att jag hade min egna valvaka i natt.Jag sov och Vaknade sisodär kvart i 6 i morse och kollade på live tv på aftonbladet till skolan började. Så ja jag hörde BOs tal till hans(i Januari) folk. :) Han är ju lite söt.
Så gjorde jag något jätte jätte pinsamt i morse.
Åkte Epa till skolan. haha.
Gick inte att gå längs Åkeröv så fick skjuts av Niklas.
Kom försent. Men va tusan. LEKSAND LÄR ER SANDA!!!

Och imorron började de igen. En helg av Fame.
Så blir en sen kväll imorron.
Men på Fredag vettni vad.
Jag är LEDIG! Har inge Hotell och eftersom vi inte har de så behöver vi inte ha svenska heller. Skönt va? Har bara 2 lektioner på fredagar(+indv val men eftersom jag rider så är jag ju hemma endå.)
skönt skönt.

Och jag. Jag ska börja träna på mitt projekt och företags prov nu. Har de imorron!

Inga kommentarer: