tisdag 8 april 2008

Vänner

Friends aka Vänner på kanal 5 är nog helt och håller VÄRLDENS bästa serie. Kan inte förklara med ord hur underbart bra de är. Kan kolla på samma avsnitt flera gånger de gör inge. Satt och skrattade för mig själv idag igen hur kul de är.
Älskar 5.ans serier. Christine är också hur kul som helst.
Återkommer om mina favoritserier. (Kan avslöja att de flesta går på kanal 5)

Och min stegräknare går på utmärkt. Gått fram och tillbaka till skolan och en gång hem från stallet(fick skjuts dit) och då gick jag 9688 steg. och då är inte hur jag gick i skolan inräknad eftersom jag hade min skjorta (hade lunch öppet idag) och den från inte synas. Så då plussar jag till minst 2000 steg. och wips så vart de ca 11 000 steg. Wonderful.

imorron börjar jag skolan sent så jag har sovmorron. Men ska sova nu för klockan är 11 och jag har liten batteri tid kvar på datorn och orkar inte stoppa i sladden. Så de är ju tur att jag har något att skylla på.


(btw. har läst ut Bröllops feber av Kathy Lette. Den är bra. Inte i början väldigt långtråkig i vissa stycken men en del är jätte jätte bra. De är därför jag aldrig slutade läsa den. För ville veta hur de gick även fasst jag hoppade över när de vart trist.
Men nu läser jag en shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella)

I'll see you later!

Inga kommentarer: