måndag 21 april 2008

Förlåt

Har inte skrivit på väääldigt längde känns de som. Har inte riktigt haft lust eller tid känns de som.
Men jag har faktiskt blivit ett år äldre. Blev de den 16 April. :)
Så jag fick ALLA säsonger på Vänner. :D wonderful. Så igentligen vill jag inte gå till skolan utan bara kolla på de. Men tyvärr så har jag prov idag och ja.Sista hotell lektionen. Trist men så är de. Hoppas på mer hotell nästa år.
Så nu måste jag gå in i köket typ.
Aja. trevligt de också.

Och min träning har inte gått så bra. Men har rört mig. Har inte orkat ha stegräknaren på mig. Men har gått och cyklat till skolan osv. De är duktigt. Men tar igen de på helgerna och äter godis:P
Men de va faktiskt min födelsedags vecka förra veckan och på den får man äta!
men har kommit på att jag behöver en ny väska. Min Harrods väska har blivit lortig och mina jeans har färgat av sig på den. Så den är blå på baksidan. :(
Så ska försöka skaffa pengar och köpa en ny.
Men nu ska jag borsta tänder och gå på toa. Sen ska jag ta mig upp till Fredrika och gå till skolan. Trevlut.

Solong.

Inga kommentarer: