fredag 4 april 2008

tråkigt

Jag har nog världens tråkigaste blogg? Lite inlägg. Men när jag kommer igång blir de massor. Som i Mars. En jädrans många inlägg just på lördagar under Melodifestivalen. Speciellt de sista.
Men nu sitter jag här.
Trodde att min pappa skulle va på msn men icke säger nicke. Eller? Han har iaf inte skrivit och jag orkar inte vänta.
Hörde föresten första gången idag (4 April) Att Linda Bengtzing sjöng förförsta gången på Engelska! Satt och kollade med GrinOlle(:) på Så Ska De Låta! Och sa att de är vidrigt när artisterna sjunger sina egna låtar och då sa jag att jag aldrig hört Linda B sjunga på engelska och då kom vi fram till att hon fick dålig engelskaundervisning i skolan. och så är de. Sen vips som de va så började hon sjunga. 1 låt. Sen va de Brolle Jr som fick sjunga resten.

Men hur som helst. Hade tänkt börja skriva lite om hur de går för mig och mina stegräknare.
(Dom mår bra pappa, ta de lugnt)
Igår gick jag rund 11 000 steg. I Förrgår 140000 Steg (cirkus) och idag..nja 1000 kanske? haha. nä lite mer. Har gått fram och tillbaka till stallet. Annars har jag legat och sovit hela förmiddan. Vart piggare på eftermiddan.
Men nu ska jag börja ge med mig av min sk''träning''. De blir ju skojj?
(På så sätt kommer jag va aktivare här eftersom jag räknar varje dag)
Ciao for now

Och jag älskar verkligen Schulmans 1000apor. Hur dom låter sig visa hela svergie(världen) deras sms och allt. För privata saker ska man inte skriva i sms så vad spelar de för roll. Om jag hade kunnat hade jag också haft en sån funktion. Men de har jag inte. och jag orkar inte sitta här och skriva in alla sms. Nä de ska gå på direkten.
Anyway. i love it.

Inga kommentarer: