lördag 5 april 2008

Ja just

Idag kan jag säga att mina steg är inte räknade. Men kan tänkta mig något runt...5000 kanske? Inte mer iaf. Gick fram och tillbaka till stallet. Sen en kort promenad med hund. Sen lite runt i huset också, men de var allt. Så Helger och sådana dagar skiter jag fullständigt i stegräknare. (Om inte jag ska göra något just den lediga dagen)
Men jag ska bannemig ta och ALLTID (skoldagar) komma upp i minst 10 000 steg. Kommer ju oftast upp i 8 000 om jag går fram och tillbaka till skolan. Sen får jag kanske kämpa lite.
Blir lite klent sen om jag börjar cykla till skolan. Då får jag kö med att minst 2-3 dagar i veckan får jag lov att gå.... perfect.

Ja. Dans showen är slut, Den var väl rolig och sånt. De va ju ingen ''rys-effekt'' men de gör inge. De va ju roligt:)

Hade tänkt se på Enemy at the gates eller något på 4 men de vart inte så. De andra vela kolla på när lammen tystnar och de är nog inte någon film för mig. Så jag la mig i sängen och skrev lite här och sånt.
Ska fortsätta läsa min bok ''bröllopsfeber''. Rätt bra men den är klen i början men nu är den bra. Vet inte vilken sida jag är på men återkommer om de.


cya later alligator.

Inga kommentarer: