fredag 11 april 2008

Shopaholic

Glömde att skriva hur jag gick igår. De vart faktiskt runt 13 000 steg. Rätt duktigt va? + att jag red runt 30 min rätt intensivt. Oliver vart svettig. :)

Och idag åker jag troligen till Uppsala. Om dom vill ha mig där. Ska snart smsa och fråga om de är okej att jag kommer fasst jag är lite krasslig. Ont i hals och väldigt snorig.
Förresten känns de som jag är väldigt efter i tiden. Redan kvart i 9. Jag måste snart börja gå till skolan. Om typ. 40 min.
Men har inte så mycket att göra. Ska ta och titta om jag packat färdigt. Sen ska jag göra rent mellan tänderna och borsta dom. Den.. Tror jag är färdig.. Trevlut.
Så jag får se om jag skriver något mer i helgen eller inte. Om jag inte skriver är jag i Uppsala och om jag skriver har jag åkt hem :)

Såg förresten lite utav Dirty Sexy Money igår. De va hur bra som helst. Men var tyvärr väldigt trött så kollade bara till pausen. Ska spela in de annars....

Singalong.

Inga kommentarer: