lördag 5 april 2008

Dans

Idag va jag en morronpigg person som vanligt.Var uppe runt halv 8 kanske och stack och red en häst. Fick till en riktigt bra kortgalopp:)
Sen har jag väl gjort de jag är bäst på. Se på tv mest hela dagen. Var inne och handlade godis någon timme vart de väl.
De va ju trevligt. Såg på Miami Ink och Malcom in the middle. jiiises vilka bra program. Sem har jag kollat på Vänner (I LOVE) två avsnitt som gick. 5 stjärnor till dem. Sen har jag bara gjort ingenting.
Kollat på En prinsessas dagbok 2 som jag och Linnea kollade på för några år sen men somnade redan ibörjan på den till slut. Men nu vet jag hur den slutade :) De va ju trevligt slut. Väntat men ändå!

Men nu ska jag åka iväg på en dans show(igen). Gammlingar som har sammlat ihop sig igen och kör. Toadz heter dem, SKAX alla gamla grupper. typ 20 års jubileum. De är ju alltid roligt.

Ciao for now.

Inga kommentarer: