fredag 24 februari 2012

the week

Senaste dagarna har bara flygit fram känns det som.
  Måndags red jag lektion med Marilyn och William sen stannade jag inne resten av dagen har jag för mig. Eller nä, jag åkte till the White Horse och åt lunch en timme eller två sen stannade jag nog inne.
  Tisdags var de som vanligt jobb och sen snabbt iväg till Midhurst, dricka dricka dricka och vid 12 till Thursdays och spanade loss. Helt allvarligt har jag sjukt kul när jag är där. Visst det är mitt ute i ingenstans och det är lite tacky men fortfarande kul. Kom hem efter att ätit en paj vid kl 4 då jag slängde i mig Kerrys sista flapjacks och efter blivit text-rapead utav Kerry till Ed så somnade jag och vaknade upp vid 10.
  Onsdag flög fram och jag gjorde ingetspeciellt utöver jobba.
 Eftersom jag skulle få besök på Torsdag kväll spenderade jag halva dagen med att kliniskt städa mitt hem och andra halvan jobbade jag till 7. Så där på kvällskvisten kom Ed och vi pratade konstant i ett par timmar. Jag skulle igentligen tagit honom till en pub men båda vart för lata och stannade i soffan istället.
  Och nu är det Fredag och jag chillar. Funderar på att äta lamm ikväll faktiskt.

Inga kommentarer: