söndag 19 februari 2012

Sry

10 dagar sedan jag skrev, bedrövligt. Så dåligt att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort ens.
Men troligen har jag varit i Horsham, puben, Horsham igen och Midhurst/Chichester.

Den här veckan har jag iallafall jobbat massor. Half Term eller Februari lov heter det kanske, massor massor iallafall. Kollade på Woman in Black förra söndagen. Med Daniel Radcliffe, helt klart värd att se. The Descendats i Onsdags, George Clooney gav tydligen "the performance of his lifetime" men det var det nog inte. Helt ok och värd att se.
   Fredags gick jag, Hannah, Ollie, Gary, Georgie, Cherry och Ben ut i Horsham iallafall. Första gången och kanske sista. Kan inte säga att DJn var den bästa, pratade mest genom alla dom bra sångerna.
  Jobbade lördags. Tog barnen till lekparken så dom gick cykla av sig innan Tracy tog dom och såg the Muppets. Så vilade jag resterande tid tills jag tog bilen och åkte och satt barnvakt hos Chandlers.

Idag träffade jag Ed i Brighton. Helt underbar dag. Gick längs seafront och spelade Crazy Golf (var inte så galet, mer som Minigolf) jag vann med 6p sen tog vi oss in och jag introducerade honom till Chai Tea Latte- christmas in a cup som jag även namn gett den. Satt där och pratade ett bra tag och sen gick han med mig till min bil som jag parkerat på Trafalgar Street. Bra dag. Yes, det var min första officiella date i England.

Just det, tack Ida för att du kom ihåg min namnsdag! Den hade jag glömt bort för första gången! 16 Februari, 2 månader innan min födelsedag!

Inga kommentarer: