onsdag 1 februari 2012

car accident

Just nu känns det som om den där spegeln jag krossade förra året trädigt kraft. Glasbit i foten och igår fick jag bilen krockad.


Så här var det. Klockan var 6 och jag var på väg och hämta Inigo hos Max som bor halvvägs mellan Wisborough Green och Petwort. Precis när jag kommit utanför Wisborough Green (håller avständ och fart!) Så stannar en liten peugot framför och blinkar, jag tvärnitar och hinner precis stanna med liten marginal och pustar och och tänker vilken lycka jag har och då blir de en väldans knuff som gör att mina glasögon åker av och mina cdskivor som ligger på ett bra ställe åker in i baksätet och lite här och vart. Då har en van-liknande renualt krashat in i mig som gör att jag åker in i bilen framför. Renualten är total krashad i fören. Airbag och allt löst ut.

  Tack och lov att ingen vart skadad mer än ömma i nacken. Kvinnan i bilen framför försäkrade mig att jag inte ska känna skuld för hon såg att jag stannade bilen i tid och att jag hade haft avstånd i början.


Nu hoppas jag bara på att alla försäkringsbolag gör upp så min svarta pärla blir hel igen.


Struntade att gå till doktorn också för att vara ärlig. Efter ett varmt bad och en natt med många drömmar med bilolyckor senare så känndes det inget i nacken. Dock ska Tracy (min boss) boka in en tid hos en massör/akupunktur till mig. Så äntligen så kanske min besvärande rygg ska bli bra!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: