onsdag 10 mars 2010

Onsdag

Dagen började som vanligt med en lite godis. Medans vissa är alcoholberoende, datorberoende eller bara i sällskapsberoende så har jag godisberoende. Jag har vaknat upp Tisdag/Onsdag och tagit mig en liten godis. En liten violknatte. Det är kanske inte så bra för hälsan men det är för tusan så gott. MMMM!
Men.. Åkte hem till Älvdalen på lite rehab. Vad är då inte det första jag sätter igång och gör då? Jo jag bakar lite sofia rutor. Men spiceade upp allt lite och gjorde den i en rundform. Riktigt fint.
Annars då? Jo jag har kollat på MTV and I love it! Kollat in Mtv at the movies, Hogan Knows Best, the Osbournes. När hade jag tid att göra Sofia Rutor? De undrar jag också men klämmde in det i pauserna och lite sånt. Jag har den förmågan att (eller kanske har tränat fram) veta när reklamen börjar ta slut och programmet startar igen. Det är en bra sak att ha!
Men nu har klimakteriet börjat visa sig och jag måste hitta ett svalt ställe.
Om jag redan kommit i klimakteriet i 18 år och 11 månader så kommer jag nog även att dö i förtid. Men vi satsar några år till.

Förresten gillar jag att få min mamma att skratta. Jag gillar att få folk att skratta överhuvud taget. Händer inte så ofta så det är kul.

Inga kommentarer: