fredag 12 mars 2010

Fredag

Är lite dagvild eller vad man kallar det. Nu när jag varit ledig i 2 dagar. Känns som Söndag. Men det är Fredag fortfarande.
Har iallafall fixat pass! Skulle vilja påstå att det är inte finaste kortet. Fick lov att ha uppsatt för jag är dum nog att ha mina plattänger i Leksand.
Bjuder på den till alla passläsare där ute i utlandet. Och Sverige.
Är i 5 år frammåt eller vad ett pass kan räcka så är jag 158 centimeter över havet om jag står där på stranden.
Appropå stranden så längtar jag jätte mycket till Spanien nu.
Var ju i Mora och Tandregleringen idag också. Fixade med lite med min käre vän tandställning. Ska få mer raka tänder nu eller vad hon pratade om. Eftersom de är ganska rundade. Det är så roligt att vara där för dom blir så glada att det går så bra med mina tänder. Eftersom de har gjort något speciellt för att mitt tandben eller vad de heter. Käke och lite sånt satt/sitter fel så har även mitt bett blivit fel så de fixar till de nu. Så nästan varje gång så blir någon av dem lite exalterad och glad. Alltid lika roligt. :) Gillar fortfarande att göra folk glad. Även fast jag har inte så mycket att säga till om när det gäller mina tänders förflyttning.
Shoppade också. Där vart jag exalterad! På Cubus så kan man köpa jeans leggings 2 för 3 så det vart gråa, ljus gråa och svarta. Vilken färg skala! Men det kändes vårigt. Hittade även en London tröja som passar perfekt!
Nu längtar jag till Leksand i April så min gamla fina röda jacka får följa med ut på en cykeltur. Ska bara hitta några fina vår skor!
Tänk dig: Mina fina gråa jeans, London tröjan, Petters Sweet raybans, vår och cykel!

Inga kommentarer: