lördag 8 mars 2008

Melodycontest.

Johnsson & häggqvist nu då.
Visst låten är bra. Men Lucky Star var bättre.
gulliga och så är dom. Men Carola är så inställd på att gå vidare till final och Eurovision så jag vet inte hur de blir.


Nu är de Nordman då.Låten funkar men de mesta jag gillar i låten är de här i refrängen: ''wooooah.''
:) Sen funkar väl refrängen om man inte kollar på tvn utan bara lyssnar och sitter här och skriver.

Men jag tror J&H går vidare till Andra Chansen i Andra Chansen om ni fattar ;P
Nu ska vi se vem som går vidare här nu då.
JÖSSES!!!! Carola och Andreas gick INTE vidare. Skandal för Carola!!
Alltså gick Nordman vidare. Såg Carolas min. Men så går de till i Svergie nu för tiden. De är synd.


Nu får vi se hur de går emellan Therese Andersson och Suzzie Tappers sånger. operan eller gullsången.
Thereses sång passar bra me Nordmans sång tycker jag, Lite samma stil. Han sjunger om häxor och hon sjunger som en häxa(inte gräsligt men kan tänka mig att en häxa sjunger sådär om hon har bra sångröst)
Therese Andresson LOVES KIRUNA de är bra. ;P
Vem vinner och vem försvinner:
Suzzie TAPPER! Tapper rules!


Lyssnade på YouTube( http://www.youtube.com/watch?v=rWnQ_81n3YE )Den Brittiska låten SUGER. Jag skäms.

Inga kommentarer: