lördag 15 mars 2008

Det blir ju så

Och nu är de Rognedal.
De är bra att låten är kort. Men jag fick just höra att låten är inte En Minut som Just a Minute.
Sen låter dom väldigt Mika aktig. Men aja. Röstar iallafall inte.
Nummret är 099- 23003
Men avslutet var riktigt bra!
Örhänget kann jag skippa

Nu är de Bengtzing, Linda. De är en riktig LindaB låt. Men den är ju lite cool. Men hur låter den på engelska. Har aldrig hört henne sjunga på engelska så jag vet inte hur de blir igentligen.För de finns ju ingen chans att en svensklåt blir bra i Serbien eller vart dom är i Eurovision.
Ingen röst. 099-23004
Och deo har jag redan.

Nu är de Olles favvolåt. I LOVE Europe.
Han är ju pinsam så de inte finns. Låten kommer bara att gå vidare för att låten är så jädra töntig. Vadå dansband?
Ska man rösta på den här så ska man köra den Dyra låten.
099-32005 så de går lite till Radio Hjälpen också.(mamma. Rösta inte som du gjorde med Dagisfröken förra året. Snälla.)
man kan bara skaka på huvudet.
Och han fick Thåström. Och de ville jag inte heller ha.

You know you love me.
BRB

Inga kommentarer: