lördag 15 mars 2008

Länge leve Mellis.

Nu blir de Diamanten.
Amy Diamond. Barnsliga Stackars Amy.
099-23006. Alltså visst. Hon kan ju sjunga bra och sådär. Men jag gillar inte henne. Inte låten. Bara refrängen. Roligt för henne att va me i melodifestivalen men Thank You för att hon inte kommer me till Serbien.
Aja.. De blir som de blir.
AHH Va töntigt. Vadå AD i taket? Så stor är hon inte..Gaash.
Nej jag är inte avis. 99,99999% säker.(så lite kanske)
Nej. Vadå hon fick ett FakeID. Men jag fyller ju om ett år Så

Men Sanna Nielsen då:)
Skit i att SKAX klagar på att hon säger Hempty än Empty. Hon är bra.
En röst där ifrån mig. 099-23007
Och hon fick blommor från Nours pojkvänn:)

Norman nästa.
Som sagt. Jag gillar Wooah i refrängen.Sen är de väl bra på sitt sätt. Inga många kommentarer där.
099-23008
Men deras present en kokbok hade varit kul att ha(blink blink)

Inga kommentarer: