lördag 15 mars 2008

Dissar

Jag dissar öppningen med dansen och Let's this party blabla. Vi vill ha kraft i rösten.
De bästa var när Kristian Luuk kom in.
Björne kom. Klart. Sen Nour. Hon har ingenting att göra där. Komiker?! Som inte ens är rolig.

Åhh. Jag tycker faktiskt Hero är jättejättejätte bra. Typ bäst.
Röstade precis på henne. 099-23001(mamma? Rösta du också:)
Jag vill också ha ett sånt där Gurkträd. Jag fyller år snart. Om en månad och en dag.

Inatt jag drömde att de va fred på jord.
haha. nä då. Jag drömde inatt att Sibel vann. De va coolt. Tänk om hon vinner inatt. Då är jag synsk för andra gången i mitt liv.
Så jag röstade på henne också. 099-23002
Men jag vill inte ha Hem i Byn.

1 kommentar:

Anonym sa...

nä jag vill inte rösta, fast kanske på rongedahl, hi hi.
Jag tycker Sibel har tråkig klänning, mesig färg, ingen färgprick/ mamma