lördag 1 mars 2008

Jag vet

Jag vet att jag är hur dålig som helst att lägga in inlägg. My bad.
Men den här veckan kan jag skylla på att jag inte har haft tillgång till dator eftersom den är kvar i Leksand och jag har varit i Uppsala och roat mig med hästar och tv och IKEA.



Och nu ligger jag här i min säng och har nyss läst Calle och Alex Schulmans blogg.
Försöker att lyssna på när Alex Schulman är med i Äntligen Morron me Adam o Gry. Han är ju för härligt elak på sitt sätt:)
Dem är lite av mina hjältar på blogging. Tycker de är intressant och roligt att läsa de de skriver.



Och Melodifestivalen idag då.

Visst jag gillar Charlotte Perrellis låt Hero. Tycker faktiskt den hade lite schlager feeling i sig. Sen var de väl hipp som happ vem mer som gick vidare. Men däremot Calasia över Froda förstår jag inte?

Om de hade gått vidare helt hade jag tyckt att svergie gått ner sig riktigt i smeten.Jag hade skämmits. Men så tur var de inte:)
Skäms däremot mer om Christer Sjögren går vidare till STORA finalen i Belgrad(?).

Men jag älskar Kristian Luuk som programledare för övrigt.
Tänk vad kuligt han och Carina Berg har när de är hemma.


You know you love me
xoxo/Julia

Haha..Lite väl mkt Gossip Girl där kanske?

Inga kommentarer: