onsdag 25 februari 2009

Sportlov

Har verkligen ett sport lov här.
I måndags var jag på stallet,öhm. kommer inte ihåg riktigt vad vi hittade på.
Sen vart de film och chokladbollar/chokladkaka hos Jossan.
Kollade på The Abandoned och Partydjuren.
Den första var en rysare. Förstod inte så jätte mycket. Men läskig lite här och vart. usch.
Den andra var en teckad barnfilm. Om djur på en bondgård.
'Ser du min hand?' Den var hur rolig som helst i vissa scener:) Somnade litegrann också.
Så kollade jag på Big Brother när jag kom hem. Repris från när Linda Rosing och dom var med.

Igår så vart jag på stallet hela dagen känns de som.
Var flaggis på Tolktävling,Eller KM rättare sagt.
Så hjälpte jag till att mocka hela ridskole stallet också. Var inte så mycket eftersom dom har skaffat bädd till hästarna. Skönt för dom.
Så fick jag rida också:D
De var en häst som behövs sättas igång så fick jag rida han i alla gångarter. Knappen heter han och hade kunnat vara helt undebar:) Jätte mysig, Men för mycket utåt ställd i vänster varv vilket var lite jobbigt, Men jobbade lite med det.
Sen hem en snabbis och duscha.
Så for jag och hämtade Malin så for vi ner och åt varma mackor och kollade på tv hos Jossan.
Kollade på Mästarnas Mästare. Tråkigt men men.
Så fick Malin kolla på Andra Avenyn medans jag och jossan somnade en liten stund:P
Sen for jag hem och kollade på alla vinnare på Oscars galan.

Och nu skulle jag behöva sätta fart och skriva min redovisning till Spec.Idrotten som jag ska ha på Måndag på 20 min 15min. Något sånt. Men ligger här och kollar.
Får se vad jag hittar på!:)

Inga kommentarer: