fredag 20 februari 2009

Festival

Sitter hos Angelica nu. Ska hitta på något.

Iaf.
Igår var jag på andra delen av Kickoffen i festival av melodifestivalen i arenan imorron.
Såg på EMD som sjöng Jennie Let me Love you (årets låt)
Så var de lite fest där. Ingen åldersgräns och ingen koll på vem som köpte alkohol. Livet i leksand vettni.
Så var Pelle and the Poorboys upp på scen runt 21. Men jag och Johanna gick hem typ.
Inte så värst roligt.

Var in i tältet idag också. Fick en Goodiebag från aftonbladet med lite grejjor i,en skiva med Charlotte Perrellis schalger favoriter,gjorde en egen nyckelring med EMD och BWO i. Var en massa med jag valde dom:) Hänger på min snygga hus nyckel nu.
Sen vann jag Kardemumma Leksands Bröd på något lycko hjul.
De händer lite i Leksand ibland också!:)
Imorron ska jag jobba på själva melodifestivalen. Från kl 15 till något. Ska servera eller något.
Bra att tjäna lite pengar om jag åker och reser i Maj. :D

Troligen åkter vi till Spanien,Nerja på klassresa i höst. Stället där min faster har ett hus.
Ska få lite inside info om vårat troliga hotell där. Pererico eller något.
Så måste jag dra med vännerna på mina 2 favorit resturanger. ofc, Pinochio (oavsett sjungande människor) och Thairesturangen vid stranden. Där min farfar ALLTID tar ett ris chips med massor av den starka kryddan på vad man än säger. Och ber alltid om en ''servett'' på svenska och inte engelska eller spanska. Men min farfar är bra ändå:)
Så de blir nog bra! Så måste man äta på glass baren där också. åh vad jag längtar igentligen. Om de inte blir något med det ska jag försöka få åka ner ändå!:)

Men nu orkar jag inte skriva,Kryckan kom.

HEJDÅÅÅ

Inga kommentarer: