söndag 8 februari 2009

Happy B-day

Snart ska jag ner och duscha och sen tar jag bussen/tåget till Leksand igen.
Skönt att komma ner lite tidigare så de är ljust och inte så mörkt!

Så måste jag bara skriva:
GRATTIIIS LINNEAA! Nu är du 1 år äldre än mig. Typiskt. Jag trodde faktiskt att jag skulle få mitt körkort före dig men de verkar inte som de. typiskt. Men om 2 jädra månader är jag i kapp!
(fasst de blir prick 2 månader den 16 April. samma dag som min namnsdag)
Och fick ju ett trevligt samtal vid 01.25 eller något i natt också. En aning glad Linnea ringde och pratade om något. kommer inte iriktigt ihåg. De enda jag kommer ihåg är att jag inte kunde somna om så låg och kollade på Bridget Jones och drack vatten.
Men ska ge igen någon natt. (för alla gånger hon har ringt och väckt mig:)

Men nu månste jag skynda mig,ska packa också.
Grattis igen! <3

Inga kommentarer: