tisdag 29 juli 2008

Show me all your bananas

Sitter här och skriver har precis ätit frukost.
Apelsin/äpple/mandarin juice
macka med ost
fil och papayamüsli

Frukosten är den bästa målet om dagen. Kan äta det flera gånger per dag. Men de får jag troligen inte.
Men har inte skrivit på ett tag nu.
Har hunnit vara nere i Skokloster och varit Häst/Hund/Hus (the big three H) vakt. För dom har varit här uppe i Dalarna på bröllop. Så vi bytte plats lite grann.
Sitter här och väntar på att Unge greve dracula ska börja på kanal 1. haha..tycker faktiskt att de är rätt bra:)
Börjar på 3 min så ska runda upp slutet och gå och kolla på de.

Så mina dagar ser ut som att jag solar litegrann (har bränt pannan) och sen kolla på lite tv sen gör jag mest ingenting.
Världens bästa sommarlov....not.

Inga kommentarer: