söndag 13 juli 2008

13 juli

Glömde lägga in min lista på serier jag brukar kolla på. Men fixar de imorron någong gång när jag inte har så mycket att göra:)

Igår kom min kompis Linnea och hälsade på. Bakade en paj utav rabarber och 4 hallon och blåbär. Använde färska rabarber men de tog slut och jag orkade inte hämta nya. Så hittade blåbär i fryset och 4 hallon. Så de blev en 50/50. Gott vart de iaf.
Så planerade vi en resa till England nästa sommar. Åker dit i 2 veckor. Så jädra roligt ska de blir.
Sen kollade vi på the Heartbreak kid. Fasst i början. Orkade inte.
Så ringde någon till Linnea och sa att två hästar hade rymt så vi gick dit. De visade sig att vi fick rida upp dem på stallet. Tog kanske 45min. Mitt i natten. Men trevligt prat hade vi iallfall :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kolla runt på internet och sen sova kanske.
Sover så lite nu för tiden tycker jag. Lägger mig runt 11-12 eller något sånt. Sen vaknar jag oftast runt 7 och somnar om på en gång i 1timme. Så drar jag mig några minuter sen är jag klar vaken.
morronmänniska här alltid. Men kan vara uppe hur sent som helst (om jag har något att göra) och sen vakna som vanligt runt 8.
har inte sovit längre än halv 9 -9 nu i sommar. Men mår ju bra för de. Brukar sovamiddag framför tvn ibland.

sweet dreams

the stranger beside me borde alla se. Blir lite tråkig men har något att säga. Inte lifta eller något sånt. Lite hemsk vart den ibland. :/

Inga kommentarer: