onsdag 9 juli 2008

9 Juli

Igår var jag och Jossan och handlade i Falun.
Men först en sväng upp på stallet och red Gandalf. Hon hoppade lite och trillade av. Blir mycket sånt nu för tiden. (trilla av)
Sen drog vi med bilen mot Falun och shoppade.


Jag handlade en rosa klänning på Gina Tricot (med fickor!!)
och svarta kalasbyxor(tights m fötter) på HM




Så köpte jag Veet warm wax också.
Så nu ska jag få fina sommar ben i 4 veckor:) Ska passa på att bli lite brun om dom också som pricker över i.et.

Köpte inge mer eftersom jag sparar till en London resa nästa år. Och en iPhone:)
och min mamma o pappa har åkt iväg igen. jag och min brooor blir hemma själva. Eller ja. jag hemma själv. men imorron ska jag vara barnvakt åt Fridolf. Jossan lilla underbara lurv hund:)
Bilder kommer.

Inga kommentarer: