tisdag 29 juli 2008

Serier

Angående alla mina favorit serier då.
Jag har redan som liten lätt att fastna för olika serier på tv. När jag var liten kunde jag inte få nog utav Mumintrollen. mamma o pappa fick gömma banden för mig har jag hört.
Vet inte hur jag fastar för de.De blir bara så.
De är rätt många. Men allt går inte på tv längre. Men gillar att kolla på de ibland och sånt där :)

på internet
The Hills
Newport Harbor
Life of Ryan
Laguna Beach

Alltid (tvn)
Vänner
Top Model
Ugly Betty
Gossip Girl
Desperate Housewife
Grey's Anatomy
Jordan and Pete
Dirty Sexy Money
the Girls next door (the Girls at the Playboy mansion)
One Tree Hill
Crowned
Reaper

Ibland
Project Runway
Pussycat dolls
Gene Simmons familjejuveler
Scrubs
Joey
Kyle XY
Lost
Las Vegas
OC
Tori and Dean Inn Love
Pagent Place
That 70's show
Gilmore Girls
Big Shots
Sex and the city

I'm a sicko
Men så går de när man inte har så mycket att göra

Inga kommentarer: